REKLAMA
REKLAMA

Szalone doniesienia: Znany dziennikarz łączy CR7 z Barcą

dodał: Łukasz Pawlik  |  źródło: Guillem Balague  |  13.08.2020 10:52
Szalone doniesienia: Znany dziennikarz łączy CR7 z Barcą

Cristiano Ronaldo  |  fot. Grzegorz Wajda

Nowy profil goal.pl na Facebooku!
Według najnowszych doniesień znanego dziennikarza sportowego Guillema Balague zawodnik Juventusu FC w osobie Cristiano Ronaldo został zaproponowany FC Barcelonie. Sternicy mistrzów Serie A podobno poważnie biorą pod uwagę rozstanie z Portugalczykiem, chcąc zmniejszyć wydatki na wynagrodzenia swoich piłkarzy.

Kapitan reprezentacji Portugalii dołączył do ekipy z Piemontu przed dwoma lata z Realu Madryt za 117 milionów euro. W ekipie z Turynu zawodnik wystąpił łącznie w 89 meczach, w których strzelił 65 goli.

Duet Messi-Ronaldo to byłby kosmos


Ronaldo co prawda imponuje w koszulce Starej Damy skutecznością pod bramką rywali. W sezonie 2019/2020 był najskuteczniejszym piłkarzem Bianconerich. Niemniej zawodnik inkasuje w klubie z Piemontu ponad 30 milionów euro rocznie, co w obecnych czasach mocno obciąża klubowy budżet. Chociaż trzeba pamiętać, że akurat kontrakt Ronaldo jest finansowany przez Fiata, który biznesowo jest jednak połączony z Juventusem.

W ostatnim czasie spekulowano, że Ronaldo może zamienić Juventus na Paris Saint-Germain, mogące z pewnością spełnić oczekiwania finansowe nie tylko Juve, ale i samego zawodnika. Tymczasem szokujące wieści ujawnił dziennikarz Balague, który dał do zrozumienia, że Ronaldo został zaproponowany Dumie Katalonii. Gdyby tego typu transakcja doszła do skutku, byłby to niewątpliwie cios dla fanów Realu Madryt, gdzie Portugalczyk spędził kilka lat swojej bogate kariery.

- Juventus chce odciążyć swoją listę płac, stąd myśli o rozstaniu z Ronaldo - sugeruje hiszpański dziennikarz piłkarski, autor i ekspert. Na dzisiaj nie wiadomo, jak do rzekomej propozycji Juventusu ustosunkują się decydenci Barcelony.

Szanse na transfer bliskie zeru


Wiele wskazuje jednak na to, że w związku z pandemią koronawirusa wicemistrzowie Hiszpanii mogą nie być gotowi na zainwestowanie w transfer z udziałem Portugalczyka. Przypomnijmy, że Barca nie była w stanie w minionym miesiącu wygospodarować środków na zapłacenie klauzuli odstępnego za Lautaro Martineza z Interu Mediolan. Duma Katalonii nie jest też gotowa na poniesienie kosztów w związku z odzyskaniem Neymara z Paris Saint-Germain. Tym samym temat z przeprowadzką CR7 do stolicy Katalonii wydaje się, że umrze śmiercią naturalną.

OTRZYMUJ NAJNOWSZE LIGOWE AKTUALNOŚCI


REKLAMA

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby dodać komentarz:

Komentarze | 30 komentarzy

Monochromatyczn | 13.08.2020 10:57

I pyk, jak ktoś nie słyszał o Guillem Balagué, to teraz już słyszał. Działa ;)

xxBANGxx | 13.08.2020 11:10

'Juventus wants to get rid of his wage, he's been offered everywhere including Barcelona' - jedno słowo, LOL. Z tego typa jest taki dziennikarz jak z Sarriego elegant.

Joker | 13.08.2020 11:25

Jak ktoś mi słyszał o Balague to oznacza, że od 15 lat żyje pod kamieniem. Facet nie jest byle kim, w środowisku tych topowych ludzi piłki zna w zasadzie wszystkich, napisał wiele książek, biografii najlepszych piłkarzy i trenerów świata w tym Leo i CR7 czy Pepa i Pochettino, także ja bym nie lekceważył z góry jego słów, bo on rzadko podaje jakieś fake newsy.

chelsea4life | 13.08.2020 11:34

Zaoferowany wszystkim. W tym Barcelonie. Są upały więc temperatura będzie wysoka. Uwielbiam to dziennikarstwo z Twittera.

Ermac | 13.08.2020 11:34

Obojętnie co napisze @xxBANGxx, nic mnie już nie zdziwi.
Balagué, "nikt o nim nie słyszał", "taki dziennikarz jak z Sarriego elegant", tak wygląda życie po kamieniem.

szefPSG | 13.08.2020 11:35

Co ten Juventus kupuje graczy na ktorych ich nie stac i potem musza wypychać.Ale beznadziejnie zarządzany klub.

xxBANGxx | 13.08.2020 11:38

Joker
To wręcz ocieka potrzebą atencji. Nie kupuję tego newsa. Ogólnie ten człowiek jedyne co tutaj robi to złą reklamę Juventusowi, a że klub jest na giełdzie, a CR7 jest wielką marką... sam sobie dopowiedz.

A tak na marginesie, skutki "pandemii" są już bardzo widoczne. Kluby są stratne, ale w wypychanie CR7 z klubu nie uwierzę. To tak jakby Chicago Bulls wypychali Jordana. Bądźmy poważni. Szczególnie w czasach fake news'ów.

LM10FCB | 13.08.2020 11:41

Szalony dziennikarz niech odstawi ten towar lub bierze pół bo wyraźnie mu szkodzi .

xxBANGxx | 13.08.2020 11:50

Ermac
Twój post służy tylko i wyłącznie prowokacji, tak? Ja się odniosłem do treści newsa, a na ten moment jego treść jest niczym artykuły z Pudelka, a ty tutaj próbujesz wojować z bronią na kulki, hehe.

Ten wielki dziennikarz rzucając takimi newsami sam sobie strzela w kolano, bo koło zarządu Juventusu to on nawet nie stał. Balague to żaden wybitny autorytet, a to że napisał parę biografii, głównie o piłkarzach Barcelony, to nikogo nie powinno dziwić, w końcu urodził się w Barcelonie. Daruj sobie, boś śmieszny.

borosj | 13.08.2020 12:13

xxBANGxx

Złą reklamę Starej Damie to robisz Ty swoją aktywnością. Przestań się wreszcie napinać w komentarzach.

mLaudrup | 13.08.2020 12:23

Ze względu na pandemie transfer raczej niemożliwy, ale niezależnie o naszych sympatii klubowych, myślę,  że wielu kibiców chciałoby zobaczyć Messiego i Ronaldo w jednej drużynie.

@xxBANGxx
Nie kompromituj się, nie znasz gościa, to po co się wypowiadasz.
Hołydsowanie w stylu "taki dziennikarz jak z Sarriego elegant", które nazywasz odnoszeniem się do treści newsa, jest kompletnie od czapy.

Monochromatyczn | 13.08.2020 12:27

Ani mnie to ziębi ani parzy, jeśli CR zostanie na kolejne sezony to super, jeśli nie to też ok, bo to jednak kasa na dwóch młodszych. Ale jakiekolwiek łączenie go z Barceloną i jeszcze sugerowanie, że to Juve go tam wciska? Bądźmy poważni, ten pan ma jakieś deficyty i właśnie zaistniał we wszystkich "poważnych" serwisach sportowych: od onetu po pudelka.

AndrewNight | 13.08.2020 12:34

No dawno tu takich głupot nie było ale nawet jak by to się kiedyś stało to jestem ciekawy reakcji kibiców Realu i Barcelony, szczególnie Barcelony. Czy można polubić piłkarza na którego się ciągle gwizdało, to rodzaj pewnej hipokryzji.

xxBANGxx | 13.08.2020 12:41

MLaudrup
Nie czytałem biografii Barcelony, Messiego, Guardioli, bo mnie to niezbyt interesuje. La Liga to też nie jest mój konik, ale skoro już o sporcie mowa to polecam lekturę o pierwszym three-peat MJ'a, naprawdę warto. Natomiast Balague wyskakując z rewelacjami w stylu - Juventus odda CR7 wszędzie, nawet do Barcelony - skazuje się na delikatne szyderstwo, bo ciężko się nie uśmiechnąć na tego typu "newsy". Albo jesteś rzetelny, albo robisz sobie z ludzi jaja, heh.

borosj
Nie mów mi jak mam żyć, mordeczko. U mnie wszystko spoko. :D

Monochromatyczn | 13.08.2020 12:47

Jeśli ktoś z tutejszej redakcji ma parcie na szkło, to podsuwam pomysł na tweeta: Messi nie trafi do Interu, wymiana z Juve na Ronaldo!
Nie ma za co.

wojojuve | 13.08.2020 12:56

Taki znany, jak Malysz na swiecie. Jesli zapytacie o niego w Hiszpanii to malo kto o nim slyszal, gdyz nie interesuja sie skokami. Podobnie z tym dziennikarzem, ktory moze i jest celebryta w La Lidze, ale jesli ktos nie interesuje sie ta liga to o nim nie slyszal. Od wielu lat sledze rozne portale w temacie Serii A i nigdy nie natrafilem na to nazwisko i nie zaluje skoro rzuca takie newsy. Zgadzam sie, ze wyglada to na zagrywke pod wypromowanie sie poza Hiszpanie.

hablador | 13.08.2020 12:57

Teraz dopiero się wszystko zazębiło. Messi kupił apartament w Mediolanie i zwolni miejsce w zespole, które przejmie Ronaldo.

Ronaldo odzyska wpływy w Hiszpanii, a Messi zrobi sobie folwark z Włoch, gdzie grunt przygotował mu Portugalczyk. Ewidentnie widać, że zakulisowo Messi i Ronaldo współpracują by powiększyć swoje wpływy marketingowe i czerpać większe zyski.

Przy okazji Ronaldo utrze nosa Realowi, który nie okazał mu odpowiedniego szacunku.

Barca zyska na transferze, oszczędzając na niższej pensji Ronaldo, a dla Interu Messi będzie trampoliną do wyższej półki marketingowej.

Ewidentnie widać, że powyższy news nie tylko jest wiarygodny, ale on wręcz opisuje doskonale ciąg przyczynowo-skutkowy.

Smiech | 13.08.2020 13:18

To żeś ktoś jest znany nie oznacza że jest dobry w tym co robi
A podając takie newsy gość potwierdza tylko że jest raczej marnym dziennikarzem

d3mentor | 13.08.2020 13:24

@xxBANGxx | 13.08.2020 11:38

'To wręcz ocieka potrzebą atencji.'

xxBANGxx to jest topowy dziennikarz, który ma wyrobione nazwisko i swoją markę na całym świecie, on nie potrzebuje atencji. Wygooglaj sobie następnym razem o kim mowa, zanim napiszesz komentarz, nie będzie gafy.

Najpierw

'Ja się odniosłem do treści newsa, a na ten moment jego treść jest niczym artykuły z Pudelka, a ty tutaj próbujesz wojować z bronią na kulki, hehe.'

a potem, w tym samym poście

'Ten wielki dziennikarz rzucając takimi newsami sam sobie strzela w kolano, bo koło zarządu Juventusu to on nawet nie stał. Balague to żaden wybitny autorytet, a to że napisał parę biografii, głównie o piłkarzach Barcelony, to nikogo nie powinno dziwić, w końcu urodził się w Barcelonie.'

To jak do treści newsa, domniemanego zaoferowania Ronaldo Barcelonie, czy do wiarygodności, dorobku dziennikarza, który ten news podawał?

Tak jeszcze w ramach małego uzupełnienia, to o Ronaldo też coś napisał i Tottenhamie Pochettino, ale już starczy, widać zarobiony w zarządzie jesteś, bo skąd byś wiedział, że 'koło zarządu Juventusu to on nawet nie stał.'

Monochromatyczn | 13.08.2020 13:33

Pamiętam jak kibice EPL łyknęli Massimo Di Culo i Fabio Fica, słynnych włoskich dziennikarzy :) To było epickie trollowanie. A to powyżej to nie wiem co to jest, bo chyba najgłupsze jest w tym wszystkim założenie że Ronaldo można komuś sprzedać jak worek ziemniaków. On sam się sprzeda, to on na własnych warunkach decyduje czy, kiedy i gdzie odejdzie, trzeba być naiwnym żeby tego nie wiedzieć.

xxBANGxx | 13.08.2020 13:48

d3mentor
Zobaczymy co przyniesie przyszłość. Aczkolwiek jestem przekonany, że ten wybitny dziennikarz wykazał się po prostu sprytem i w świecie fake newsów zrobił pięknego clickbaita. Jego dorobek jest mało ważny w kontekście tego, że tego typu "informacjami" szkodzi nie tylko klubowi o którym mówi, ale i swojej reputacji. Wiesz kto jest rzetelny? Adrian Wojnarowski. Nie znasz to sprawdź w Google. O nim można powiedzieć, że ma sprawdzone informacje. ;)

radomirus | 13.08.2020 14:09

Mam wrażenie, że niektórzy tu mają problem z czytaniem ze zrozumieniem.
To, że został jakoby zaoferowany Barcelonie nie oznacza, że Barca się zgodziła na transfer (temat problemów Barcy z własną listą płac to zresztą już temat rzeka). Nawet zakładając, że Barca by się zgodziła, nie znaczy że Portugalczyk by się zgodził na podpisanie z nią kontraktu (choćby z uwagi na jego związki z Realem)

Wiadomość jest właściwie tylko o tym, że Juve płaci Ronaldo kosmiczne pieniądze i właściwe ich na niego nie stać. Sondowali możliwości innych klubów, czy ktoś inny by nie był skłonny płacić te 23 mln euro (pewnie plus podatki i premie) Ronaldo. I tyle

A dyskusja jest jakby plotka (bo to mimo wszystko plotka, trudna do zweryfikowania) brzmiała: Juventus sprzedaje Ronaldo, zaawansowane rozmowy kontraktowe jego agentów z Barceloną na temat kontraktu...

radomirus | 13.08.2020 14:13

Mam wrażenie, że niektórzy tu mają problem z czytaniem ze zrozumieniem.
To, że został jakoby zaoferowany Barcelonie nie oznacza, że Barca się zgodziła na transfer (temat problemów Barcy z własną listą płac to zresztą już temat rzeka). Nawet zakładając, że Barca by się zgodziła, nie znaczy że Portugalczyk by się zgodził na podpisanie z nią kontraktu (choćby z uwagi na jego związki z Realem)

Wiadomość jest właściwie tylko o tym, że Juve płaci Ronaldo kosmiczne pieniądze i właściwe ich na niego nie stać. Sondowali możliwości innych klubów, czy ktoś inny by nie był skłonny płacić te 23 mln euro (pewnie plus podatki i premie) Ronaldo. I tyle

A dyskusja jest jakby plotka (bo to mimo wszystko plotka, trudna do zweryfikowania) brzmiała: Juventus sprzedaje Ronaldo, zaawansowane rozmowy kontraktowe jego agentów z Barceloną na temat kontraktu...

VanBasten | 13.08.2020 14:35

Oczywiście masz rację @radomirus, a potem, gdy ten Ronaldo zostanie w Juventusie na kolejny sezon, zacznie się pisanie głupot, ten Balague to atencjusz, bzdury gadał, bo przecież Ronaldo nie trafił do Barcelony.
Zaoferowanie, nie oznacza transferu, nie oznacza negocjacji, to tylko zapytanie. W sytuacji finansowej Barcelony, ba nawet Realu, spowodowanej covidem, operacja prawie niemożliwa.

@xxBANGxx
Masz chyba dzisiaj słabszy dzień, dziennikarz ma się zastanawiać przed podaniem informacji czy przypadkiem nie szkodzi klubowi, lol, a co go to obchodzi.
Mam info, że Trzaskowski zatrudnia w ratuszu twórcę 'Soku z Buraka', ale nie podam tej wiadomości, bo mógłbym zaszkodzić PO, brawo TY.

Tiesto | 13.08.2020 15:04

To że jest oferowany to akurat możliwe bo w Juve perspektywy nie są najlepsze, ale w Barsie wcale nie są lepsze-sporo podstarzałych gwiazdek których ciężko się pozbyć i brak funduszy na poważne wzmocnienia. Barsy nie stać ani na Neymara ani na Lautaro a co dopiero Ronaldo. No i nie sądzę żeby na stare lata chciał szargać swoją realowską legendę. Jak już to jakieś PSG albo ktoś z Anglii

FANTAZJA | 13.08.2020 16:20

Super wiadomości Dybala na sprzedaż, Ronaldo do Barcelony, nie wiem kim byśmy mieli grać kotem w worku w postaci Artura...brak słów.

xxBANGxx | 13.08.2020 17:44

VanBasten
Z całym szacunkiem, ale od poważnego dziennikarza wymagam rzetelnych informacji, a nie tego typu pierdół, które absolutnie niczego nie wnoszą do świata piłki poza dezinformacją. Jakby tak stwierdził Romano, który w Calcio siedzi od lat, można by było się zastanawiać... dlatego też przywołałem Adriana Wojnarowskiego, który działa w NBA. Jeśli on napisał, że dany zawodnik mógłby przejść do tego klubu... to tak jest. A tutaj mamy ewidentny pokaz wyjebongo na dziennikarstwo. Plotki, ploteczki.

Fantazja
Nie łam się, to tylko plotki. Sezon ogórkowy się zbliża. :)

Monochromatyczn | 13.08.2020 20:26

@Fantazja - Luz, mamy Dzeko! Poza tym Inter ma gorzej, ukradliśmy im Tonaliego, od wczoraj trenuje ich Conceicao, a cały budżet na najbliższe trzy lata przepieprzyli na Messiego ;)

Nawiasem mówiąć przeczytałem tłumaczenie: "Z taką wypłatą? Jeśli nadal zarabia 23 miliony euro netto, które zarabiał w Realu Madryt, a myślę, że przynajmniej wyrównał swoje zarobki, kiedy udał się do Juventusu, to kto zapłaci takie mu pieniądze?" - gość wystękał jakieś swoje domysły, jest tak świetnie poinformowany, że nawet nie wie ile CR zarabia. Massimo Di Culo, guru wszystkich guru, był zdecydowanie lepiej przygotowany :)

AdrianoJuve | 13.08.2020 23:28

Niby taki poważny dziennikarz a nawet nie raczył pochylić się i sprawdzić ile CR7 zarabia ? Tak robi poważany dziennikarz ? Redakcja w newsie potrafiła to sprawdzić i podać.
To jest ten sam poziom powagi jak wymysły hiszpańskiej prasy w stylu Pjanić + De Sciglio + 25 mln = Semedo xd



bundesliga.goal.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy